Case

Här ger vi några exempel på varumärken som vi haft förmånen att få ha arbetat med.
Vill du veta mer om vad vi gjorde i respektive uppdrag är du mycket välkommen att kontakta oss. Kontaktuppgifter till oss får du om du klicka här.

Nordea Investment Management
Årligen återkommande kundevenemang i Grünewaldsalen med konsert och middag för 200 gäster. Även leverantör av andra återkommande personalevenemang innehållande bland annat improvisationsteater, matlagningsworkshop samt kör- och skapande workshop.
”Jättebra arrangemang! Perfekta aktiviteter för stressade människor, precis vad jag behövde! Att få ner pulsen och rensa hjärnan från allt jobb.”
“Gospelövningen var bra. Den skapar vi-känsla och glädje. Utmärkt när man ska få gruppen mot samma mål.”
Sagt av deltagare.

———————————————————————————————

Solna Stad
Framtagning och produktion av material för dialog med kommuninvånare i Solna, avseende Solnas miljöarbete.

———————————————————————————————

Sensus Studieförbund
Framtagning och produktion av flertalet olika satsningar för Sensus.
Exempel på detta är:
- konceptmanual för Sensus som varumärke
- marknadsföringsmaterial
- utveckling och framtagning av nya affärsdrivande produkter
- utveckling och framtagning av diverse utbildningsmaterial

———————————————————————————————

HQ Bank
Årligen återkommande julgransplundring för personal med familj på Högloftet, Skansen för 200 gäster.

“Vilken julgransplundring! Den bästa vi någonsin haft! Jag har fått ett sådant otroligt gensvar och alla säger att barnen var saliga och babblade om festen hela kvällen!”
HQ vd sekreterare

———————————————————————————————

CHILDHOOD – World Childhood Foundation
Varumärkesvård och uppbyggnad av webbplattform.

———————————————————————————————

Humlegården Fastigheter
Årligen återkommande kundevenemang för 100 gäster samt julevenemang för fastighetsägare.

”Lokalen var supercool, menyn modern och jättegod (de små munkarna var ju helt underbara!) och eld-dansen med musiken var jättehäftigt!
Allt flöt på bra tyckte jag. Det var bra stämning och alla hade trevligt. I dag på morgonen var det många som kom och tackade för igår och de hade haft så trevligt.”
Anette Elf
VD/marknadsassistent på Länsförsäkringar Mäklarservice

———————————————————————————————

Polar Music Prize
Prisutdelning och galamiddag.

———————————————————————————————

Stockholms Stifts Församlingsförbund
Årligen återkommande dagkonferens för 300 gäster.

———————————————————————————————

Festarrangemang för VD:ar på flera storbolag
Privata fester för 100-250 gäster.

———————————————————————————————

Danske Securities
Invigning av nya kontoret i Berzelii park med talare, underhållning, cirkörartist, mingel och buffé för 300 gäster.

———————————————————————————————

 

Egna varumärken som vi gärna refererar till som Case är:

Upplevelseburken
Upplevelseburken visas i sin helhet på www.upplevelseburken.se och kan kort beskrivas såsom följer:
En produkt som syftar till att få barnfamiljer att på ett lustfyllt och lärande sätt komma ut i sina intilliggande naturområden.
Upplevelseburken är packad med uppdrag för familjen att gemensamt lösa. Det finns idag flera olika varianter men den mest uppskattade är den som går ut på att upptäcka sin egen kommun på ett nytt sätt.
Upplevelseburken har blivit utsedd till ”Årets Outdoorprodukt 2012″ utav en jury bestående av de ledande friluftstidningarnas chefredaktörer.
Vi ser detta som ett bevis på att vi faktiskt kan bygga varumärken. Från noll och ingenting till att vara ett vinnande varumärke på mycket kort tid. Vi vill här än en gång rikta ett riktigt stort tack till både jury och alla ni andra som uppskattar det vi gör med Upplevelseburken.

———————————————————————————————

Herman Design Sthlm
Herman finns inte längre. Vi valde att 2009 låta Herman vila i frid. Iallafall denna Herman vid namn Herman Design Sthlm.
Varför tar vi då upp Herman Design Sthlm som ett varumärke här? Jo, vi vet att många känner till Herman därute. Väldigt många… Tack än en gång alla ni som funnits med Herman under många år.